Kingsland summer 2012

Kingsland? Vad hände?
Jag har typ alltid älskat kingsland, alltid gjort snygga grejer med massor av coola märken. Senaste vinterkolletionen gillade jag bara några saker (har jag för mig), och sommarkollektionen typ sög?
den stora frågan: HAR ALLAS VÅRAT KINGSLAND TAPPAT STINGET?

Men jag vill ändå hissa och dissa lite ur den.
Tyckte denna var ganska cool och annorlunda. Gillar verkligen bröstfickan, speciellt kronan på den. Är lite kluven om det är fult eller sjukt tufft med de svarta ärmarna. Tycker kavajen i sig sticker ut, speciell och lite unik?
Dessvärre står jag inte riktigt på rändernas sida, tycker inte ränder är särskilt snyggt på kavajer och är ganska skeptiskt till det. MEN, till och med jag kan erkänna att ränderna gjorde sig rätt bra på den här kavajen. Den var i helhet häftig.
Denna tycker jag var snygg, ingenting jag ogillar på den. Snyggt med flera olika märken på. Hade kanske önskat fler färgkombinationer, med vitt istället för grått? gillar egentligen inte grå sådär jättemycket, men den var ändå snygg, den här hade jag kunnat tänka mig att köpa!
ÄLSKAR färgen! Ganska snyggt tryck och underbar färg. Hade inte tackat nej!
BLÄ. Färgen var grymt ful, märket var inte snyggt och för litet. Hade velat ha större och fler märken eller sådant.
Färgen var nästan ännu värre än på jackan. Tycker märket sitter för högt upp och somsagt var märket inte snyggt. Gillar dock det svarta under armarna, men det hjälper inte för att rädde tröjan från en stor fet diss.
Asså... Nej, nej, nej. Behöver jag säga mer? Är detta verkligen kingsland? Helt chockad. Inte snygg ens lite, överhuvudtaget. Ser inte en enda sak jag gillar...
Nu får ni inte bli sura ifall jag går ut och säger att jag älskar något av de här plaggen om några dagar, produktbilderna kan missvisa ganska rejält :o
/Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0