Hejsanhoppasansvampbob

Då jag inte riktigt fattar den nya bloggen än fortsätter jag lite här. Idag red jag ridlektion på alvesta ridklubb för er som inte vet. Jag gillar ju mest Cadde (som ni kanske såg i mitt förra inlägg?), men har nu börjat rida en stor häst som heter Zidan. STOR häst. skulle gissa att han är lika hög vid manken som jag är lång, om inte ännu större. Det vill säga ca. 170- 175 i mankhöjd. Han är tydligen löshoppad 1.55, men jag har bara ridit dressyr på honom än så länge. Har stått på ARK i... ett år nu kanske? På onsdag är nästa lektion igen, då vet jag inte riktigt vad vi ska göra. Tror det står markarbete på schemat. Ska försöka ta mig upp och rida Gimo någon dag, men det blir mörkt så fort nu...
Jo förresten. Tror jag ska köpa en ny hjälm snart! Någon som har ett tips på någon hjälm för ett vettigt pris? :) Synd att de inte har uppfunnit pengarträd, bortsett från i the sims då ;o
Robot unicorn attack är extremt beroende framkallande :)
bild tagen av frida holgersson
Yöööö yee


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0