rubrik ??

jo men de jag menade i mitt förra inlägg va att jag kommer nu aldrig glömma att spänna sadelgjoden något mer... jo jag skulle då galoppera lite stillsamt med grynet (gick inte så bra) och då blev hon rädd för något tror jag, men då drog han iväg och jag hade trampat och lutat mig för mycket åt ett håll (så klart åt sidan där väggen var). men sadlen åkte runt men jag lyckades att hålla mig fast på något vänster. men grynet va väldigt snäll och stannade vid speglen för att kolla på sig själv... självisk häst :D.
men jag är stolt att jag satt kvar på en skenande häst, sadlen helt sne och en massa andra hästar ivägen med xd

sen vill jag ge en stor HISS till broddar när jag ändå är igång.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0